Saturday, August 1, 2009

!! TAG !!

TAG FROM LYA

1. Apakah hubungan awak dan dia? (sesiapa pon boleh)
[] dalam fikiran and hati aku, hanya ade 1 name wat mase tu.. only ZAHARI AFFANDI.. huhu..he is my lover, my boipren, my bucuk, my wangi, my future husband (insyaAllah).. segalanya adalah dia... =) []

2. 5 impression terhadap dia?
[] at 1st i thought dia baik sgt.. hehe.. tp mmg baik pon... []
[] ofkos dia seorg yg loving, caring, romantic.. becoz he loves me.. hehehe... []
[] dia seorg yg nakal.. suke mgusik aku.. []
[] beliau seorg yg b'motivasi.. haha.. word beliau tu aku gune.. but seriously he is motivated people.. dia slalu bg motivasi pd aku.. []
[] PEMARAH?? yes he is!! huhu.. but skrg ni da kurg sket.. aku berjaya "jinakkan" dia.. haha.. btol ke word "jinakkan" tu?? ;p []

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?
[] biarlah ianya menjadi rahsia antara kami.. hehe []

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
[] "Menjadikan b suri dalam hidup abang adalah 1 impian abang" []

5. Kalau dia kekasih awak...... awak akan?
[] already be.. haha.. []

6. Kalau dia jadi musuh awak...... awak akan?
[] taknak bertemu dengan dia sampai bile2.. =( []

7. Overall impression tentang dia?
[] loving, caring, sweet, handsome []

8. The most desirable thing to do to her/him?
[] marry him!! []

9. Apakah awak rasa tentang pandang orang terhadap awak?
[] eeiii!! pompuan ni gomok.. pendek lak tu..tapi comel.. haha []

10. The character of you for yourself?
[] manje.. baik.. childish kdg2.. []

11. On contrary, the character you hate about you?
[] tahap kesabaranku agak kurg baik.. []

12. The most ideal person you want to be with?
[] ZAHARI AFFANDI.. =) []

15. For people who like you.... tell something about them....
[] =) bangge nye ade org suke kt aku.. nmpk laa aku ni baik kn?? haha.. tenkiu sbb suke aku.. kekalkn perasaan itu.. hehe []

16. Ten people you tag?
[] elira []
[] cik jannah []
[] haz []
[] syidot []
[] chella []
[] annirah []
[] anyone []
[] anyone []
[] anyone []
[] anyone []

1 comment:

Pakwe ain said...

Hepi besday to both of u....
May you dream come true....