Friday, August 7, 2009

I NEED CHANGES

things need to change:

1. kurangkn gemuk, berat, makan, lemak dan sewaktu dengannye.. ni sume gara2 laki aku.. hahaha.. sory yang.. u plak yg disalahkn..actually mmg badan aku ni da mcm dipam2 da.. huhu.. mane x nye everyday mkn free.. then tdo plak t'lebih.. alamak! terlebih sudah! huhuhu

2. kurangkn jangka waktu tido! huhu.. smenjak aku dok umah kak eza ni mmg laa wkt tido b'lebih2an.. sbb sume org dlm umah 2 tdo awl.. kul 9 da msk bilik.. umah da gelap... so xkan nk nonggok sorg2 kt hall?? bosan seyh... so aku pon t'ikot tdo awal skrg.. kalo da tdo, jgn arap laa ak nk bgn awl.. huhu.. agak kureng sinonim laa utk sofieatul ain nk bangun awl kn??

3. tambah kerajinan!! ni amat penting utk sesi study n keje skrg!!! very da malas SOFIEATUL AIN ni...assignment x siap2 gak.. ujung bulan ni da final exam.. tp xde keinsafan lg.. huhuhu... ape harus kulakukan ni???????



wat mase ni, ni je aku ingt dl.. sbb da t'pikir nk blik da.. huhuhuhu..
dear readers.. plz help me...


how can i solve of all diz probs???

No comments: