Tuesday, August 18, 2009

jenguk2 blog are-G ade plak state name aku kt ctu.. so aku buat je la tag ni.. bosan gle.. pg td smpi tghari, letih mate dok key in data bdak2 PMR.. so skrg aku nk wat sesuka ati aku.. hehe..

1. Nama timangan anda

Ain (for family & rakan2), sofiea (name kt skolah & a few rakan2)


2. Anda seorang yang

ngeh3.. harus ke nk describe diri sendri? ermmm.. agak manje kot.. kuang3.. tp baik.. 1 more yg aku tau psl diri aku, aku jnis yg x suke memulakn p'kenalan melainkn kalo t'pakse.. urmm.. maybe dats ade yg ckp aku ni sombong.. huhu


3. Lagu feveret

feveret song? ntah wat mase ni lagu2 yg x menyakitkn telinge dan mendamaikan hati yg aku bleh terima..

(aku nk m'cari lagu "bisikan cinta" by one nation emcees.. sape ade, share2 la dgn aku erk)

4. Makanan kegemaran

actually aku bukn jnis memilih.. ikut tekak aku nk makan ape..

5. (Soalan ini hilang, sila tanya Are-G plak.. hehe ) !


6. Warna kesukaan

seriously aku aku x suke nk m'jawab isu2 kesukaan ni!! sbb aku xtau ape yg aku suke..


7. Benda yang mesti ada dalam beg

benda wajib : purse, henpon2, kunci umah, DUIT!
benda x wajib : compact powder, lipstick, earfon, notebook & pen

8. Kali terakhir anda menangis

a few days ago i guess


9. Sikap yang buat anda strezz

ermmm... ape erk? ntah!


10.Tag 6 rakan anda

{} elira

{} cik jannah
{} lya
{} annirah
{} syila
{} mis eni

No comments: