Tuesday, August 25, 2009

:: Tag From Are-G ::

Nama penuh : Sofieatul Ain Bt Azmi
Tarikh lahir :
28 Jun 1986

Tempat lahir :
Kuala Pilah, Negeri Sembilan

Tempat anda dibesarkan :
aku org nomad.. haha.. byk tempat aku duduk.. Pekan, Manjung, Pasir Mas.. Gerik, Besut (ni tmpt aku blaja dl.. kire tmpt aku membesar jgk la kn??)



1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?

tak terkira dek jari-jemariku..huhu



2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?

kalo paling ingt, aku rase batu seremban la.. sbb aku x pndai main game ni until aku pndah ke manjung.. 1st week aku dok sane, dh dpt ramai kwn2 n dorg yg ajar aku main game ni..



3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?

AKU TAKNAK KAWAN KO!!
aku masih gune sentence ni until now (hnya utk gurauan)



4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?

kalo dok manjung dl, aku suke main kt tepi rumah.. sbb rumah aku corner lot and ade 3 btg pokok mangga.. ayah aku ade gak letak pondok kt ctu.. so aku salu main2 kt ctu smbil menikmati angin sepoi2 bahasa.. haha



5.Apakah cita cita anda masa kecil?

ishhh.. kalo tgk buku rekod zaman skolah dl, byk je kot cita2 aku.. stp thn b'tukar.. haha.. doktor ade, pensyarah ade, jurutera ade, ape lg???



6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda gemari dan masih ingat sampai sekarang?

doraemon, power rangers, ultraman



7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?

sgala jnis jajan yg ade dijual di emporium tersebut



8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..

Siti Nur Fatimah Bt Ruslan.. bukan aku sorg je carik budak ni..ramai gak kwn2 aku yg m'carik budak nih.. huhu.. mane ntah dia m'hilang



9.Apakah gelaran anda masa kecik?

ishhh.. ni rahsia ar..



10.nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..

~ elira (maafkan aku eli.. anda ditag lg.. kwang3)

~ aly

~ malo

~ nirah

~ syila

~ miss jannah

~ miss haz

~ miss cdot

~ anyone who willing to do this tag!

No comments: