Thursday, March 18, 2010

: From Saza Lover :


awak tak sepatutnya takut pada saya.
awak hanya perlu hormat saya.

terus terang saya cakap, saya sayang awak.

cume saya rase ego saya dicabar.

saya perlukan awak pertolongan awak untuk saya berubah.

-saza lover-


i'm really means it. even i ciplak

: CintailahAku Sepenuh Hati :

video

di dalam hatimu
t'lah aku temukan
arti kebahagian

bersama dirimu
aku merasa berarti

sanggupkah dirimu
untuk bertahan
hingga waktu tak berjalan

mencintaiku
walau bintangku tak terang

reff:
cintailah aku sepenuh hati
sesungguhnya aku
tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini

betapa hidupku takkan pernah sama
bila kau tinggalkan ku
tetaplah disini saling memiliki
selama-lamanya

back to reff:
tiada arti semua bila kau pergi

genggamlah tangganku dan peluklah diriku
saatku jatuh nanti menangis sepi

cintailah aku sepenuh hati
sesungguhnya aku
tak ingin kau pergi
cintailah aku sepenuh hati
tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini
tiada arti semua bila kau pergi

[skrg ni suke je upload video clip.. jgn marah ar]

Wednesday, March 17, 2010

: Noktah Cinta :

video

Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran
Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan di sini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan di sini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya

(actually td t'delete entry ni.. ni nk letak balik.. huhu.. suke suare hafiz & lagu ni)



Wednesday, March 10, 2010

: Better Feeling :




after almost 2 hours discussion, now im feeling better.
dalam nak demam + selsema, leh tahan gak bergayutan selama 2 jam.
mujur free. huhu.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.
.I.L.O.V.E.Y.O.U.




and for those people yg dah salah anggap,
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.
.I.A.M.S.O.S.O.R.R.Y.



Tuesday, March 9, 2010

: H.A.T.I.N.G :


I HATE DIS FEELING..
REALLY BAD..
RASE MACAM NAK MENCARUT..
MACAM S**L!!!
(
Kepada sesapa yang terbaca entry ni, jgn nk marah aku..)

Monday, March 8, 2010

:. B.U.S.Y.B.O.D.Y .:

kenapa seseorang tu perlu menyebok bercerita hal orang lain? dah tu, dia plak yg lebih2 nak emo...




(sila bagi comment kepada sesape yg singgah di entry ini.. TQVM)

Friday, March 5, 2010

143



Mata bertemu mata, maka terbitlah rasa suka. Namun ia cuma perasaan suka, bukan kasih mahupun cinta. Pasir mas menjadi tempat pertemuan kita.

Pulau Pangkor bermula kisah, tempat melepaskan lara dihati. Ain dengan kisah ain, abg dengan kisah abg. Tujuan utama kita hanya menjadi teman kepada mat & ira. Namun tidak kuduga terbit rase sayang dihati. Namun ku nafikan perasaan itu agar persahabatan ini seperti biasa.Aku cube menguji perasaanmu dengan memancing dirimu menjadi coupleku. Tidak kusangka kau menerima walaupun aku menyatakan ini cume couple suka2.

Hari berganti hari, sms, call, email menjadi penghubung kita. Hubungan kita bertambah erat. Dari suka menjadi sayang, dari sayang menjadi cinta. 10/06/2007 menjadi tarikh kita oficial declare.

Sehingga hari ini sudah 1000 hari kita bersama. Banyak pahit manis dan susah senang kita lalui bersama. Namun hubungan kita tetap kukuh. Dirimu telah banyak berkorban untuk hubungan kita. Aku sangat bersyukur memiliki dirimu.

Abang sayangkan b...
Abang bangga dengan b....

I LOVE U so much Sofieatul Ain...
-ZAHARI AFFANDI-