Friday, July 24, 2009

BACK TO SCHOOL

ptg ni aku jadik budak2 kjap.. huhu.. dok b'lawan game dgn bdak2 ni dlm www.upsr.net.. main game bahasa.. haha.. bagus x?? kalo aku pakai baju skolah confirm org ingt aku student skolah ni.. aku ingt nk snap pics dlm lab ni.. nk tnjk sket suasana n nk upload dlm ni.. tp aku x bawak lak usb cable hp aku nih.. so x gune gak aku snap pics rite?? next time laa aku amek n uploadkn dlm ni..
actually aku tgh b'debar2 gak skrg ni.. pg td ketua bidang ko-kurikulum ade dtg jenguk aku.. dia ckp dlm mase t'dekat pengetua akn meronda kt lab ni a.k.a tempat aku bertapa selama ni... dia akn tnye ape yg aku da buat spnjg aku b'khidmat d cni.. huhuhu... da 3weeks da aku keje kt cni.. xde laa ape sgt pon aku wat.. sbb ICT equipment dorg sume ok.. pc2 sume ok.. line tenet pon ok.. sbb tu bdak2 ni berebut2 nk masuk lab.. hahaha... td pon aku blom smpi lab lg, dorg da dok mnunggu kt tangga tepi lab 2.. cian dorg.. huhuhuhu... b'balik pd tugas aku, wat mase ni aku da salu tlg cikgu ICT ni dlm p&p dorg... aku tlg ajar subjek ICT skali.. huhu.. siap kna ngorat lg dgn budak2 ni.. klakar btol.. then yg aku da wat, aku da p'kenalkn kt dorg bbrp website yg bleh dorg msk utk belajar & gain knowledge.. mcm upsr.net 2, even dlm 2 ade games tp games yg ade 2 utk memerah otak dorg utk b'fikir.. hahaha.. so bukn laa aku bgtau dorg games yg x senonoh & x bg ilmu kn??? huhuhu...

di kesempatan ini jugak, aku nk tujukn some words to someone.. x sure laa dia bace @ tidak.. kalo dia bace, harap maklum la.. i juz want let u know dat im not going to disturb ur life.. n i hope u wont disturb my life too.. at 1st, my intention was wanna b ur fren.. not becoz want to know what did u know about HIM, ok?? in d early of our frenship, i stil can accept what u had been told about HIM.. but kalo da stiap kali kite borak asyik benda yg buruk je yg dicerita psl org yg kite syg, sape tahan kn??? so i juz want to let u know.. no need to perli2 @ selindung2 anymore.. i have no bad intention 2 be ur fren.. OK????

Thank You

No comments: