Thursday, January 6, 2011

: Selami Jiwa :

sayang menarik sayang
benci menarik benci

maafkan semua orang

betulkan diri
betulkan doa
betulkan amal
betulkan penampilan

semalam tengok program Selami Jiwa yang hosnya Dr Fadzilah Kamsah kat Astro Oasis. Kata-kata di atas telah dipetik dari ucapan beliau. Tetibe aku insaf sendiri. Aku terfikir yang aku ni seorang yang pemendam dan pendendam. Tapi dendam aku bukanlah sampai bunuh orang.
~tetibe blur nk tulis ape~

but..
the most important is :
untuk 2011 ni, saya akan cube perbaiki kelemahan diri & keburukan yang ade. saya ingin jalani kehidupan yang sihat a.k.a kehidupan dengan jiwa dan hati yang bersih.

oleh itu, saya ingin meminta maaf kepada sesiapa yang pernah terluka hatinya di atas perbuatan saya, kepada ya
ng pernah tersinggung di atas segala tindak-tanduk saya dan kepada sesiapa yang pernah saya berbuat jahat sama ada secara sengaja dan tidak sengaja..

Please, maafkan saya..




p/s : entry ni dah terperam almost 1 week dah.. huhu.. sebab idea main tarik tali dengan haku!

2 comments:

sazalover said...

yup, awak memang pendendam..
careful...

Unknown said...

im trying to change...
thanks..