Monday, January 17, 2011

: Bride 2 Be :



dah lama dah aku dok follow beberapa blog bride to be (B2B)..
before aku bertunang lagi..
and sekarang aku dah boleh dikategorikan sebagai B2B jugak la kan?
aku ni suke cari/tengok idea2 orang yang nak prepare untuk kahwin & yang baru kahwin..
tapi preparation aku sendiri???
hanya aku yang tahu!
sebabnya..........................................






T.I.A.D.A sebarang preparation lagi yang aku buat..
semuanye...
Z.E.R.O!
kalo ikut lah segala wedding list yang aku pernah tengok dari semua blog b2b ni, mesti semua list akan dilabelkan "PENDING"!

tu je nak cerita.. huhu..
nak gi survey spek jap. spek yang baru dipakai dalam 3-4 bulan yang lawa dan mahal tu dah terbang melayang..so i need a new and gorgeous spectacle.. so that i will look gorgeous too.. hahaa...
daaaa~

4 comments:

sazalover said...

4 bulan je ek? baru nak bergaya....

Unknown said...

lebih kurang la.. urmmm.. nak beli lense mcm aritu ek..

waniez said...

yang, bila planning tu?

Unknown said...

nggak tau lg wani.. both parents x bg kata putus lg.. maybe sbb kaki aku x baik lg ni.. insyaAllah ble dh confirm, aku inform ye..