Tuesday, February 9, 2010

Hari Berkasih Sayang



p/s: kepada sesape yang tak berkenaan, silelah jangan bace entry ni.. sebab takot nnti awak akn muntah.. entry ni ditujukan hanya kepada yg berkenaan sahaja.. dan saya telah ketandusan idea untuk menulis blog lagi.. harap maaf



Sayang..
Jom la kite g KL diz weekend..
Bukan I nak celebrate Valentine pon..
I nak jumpe member I je..
Tajuk di atas tu saje nak menghangetkan suasana..
U taknak temankan I ke?
Nanti kalo I kena culik, sape nak tanggungjawab?
U jugak kan?
Jom la Sayang..
..................Jom la.....................



7 comments:

saza lover said...

Sape orang yang berkenaan tu?

Aieyn said...

saza lover ni sape?

saza lover said...

Heheheheee...bukan main dia pujuk lagi ek. Betul2 dia dapat 70% ni.

Aieyn said...

70% ke? bukn da 99% ek?

saza lover said...

emmmmmm..........
=)takde2!!!

Aieyn said...

hehehehehehehe....
alah yang.............................

(Leh x ckp gtu smbil kpala melentok? mesti u t'goda kn?? =P)

saza lover said...

Tp akhirnya kite tak pegi....sori sayang.....kete prob