Wednesday, February 24, 2010

+ ape yg mewarnai hidup anda? +

last weekend i got all the chocs below..
except da last 2 chocs (heart shape chocs)
there were given by my love..
he was joining a trip to beryl's choc factory with his other school staff..
so ape lagik kn??
kirim-kiriman lah.. hehe...

Camior
Hazelnut Milk Chocolate


choc ni aku da mkn da. aku bwk g keje arini


Camior
Milk Pralines Chocolate


choc ni masih dlm fridge kat umah.. disebabkan 2-3 ari lpas aku kna flu, so aku postpone mkn chocs ni.. mane nk dpt nikmat kalo mkn choc tp xdpt nk merasai keenakannya.. btol x?
rugi rugi.. haha
tapi jangan risau, saya akan habiskan juga dlm mase t'dekat ni..
plg lmbt pon, aku akn habiskan semua chocs ni dlm bus odw balik pekan ari jumaat ni..


Tiramisu Milk Chocolate

tiramisu choc ni da mkn sket da wktu g dating aritu..
org yg bg choc ni sebok gak nak merasa..
so kena la bukak.. kalo x ade je yg merajuk.. haha..





sayang..
kenapa u x bg i chocs bwh ni?
heart shape okey..
i nk container dia.. huhu..
tu je tujuannye..
=)




:: lastly ofkos la saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada encik zahari affandi kerana telah membelikan saya cokelat2 di atas.. i tau u sayang i.. sebab tu u belikan i cokelat eventho u told me u tak nak beli sebab taknak kasik i gemok.. haha..
tapi percayalah sayang, COKELAT ITU TIDAK MENGGEMUKKAN..

....sekian terima kasih.....


3 comments:

saza lover said...

Mahal tu coklat yang tu. Lagipun nampak tak best. Better i buy cadbury gold. Lagi best.

Aieyn said...

"better i buy cadbury gold"
u want to but it for me??
ohh... so sweet dear.. hahaha

saza lover said...

Emmmmm...nanti ye =)