Thursday, December 31, 2009

WELCOME 2010


hari ni last day for 2009. ape yang aku dah buat dalam tahun 2009 ni ek? banyak sangat suka, duka.. tapi taknak la listkan ape yang dah buat.. 365hari.. so many things.. bukan 1 day 1 thing only, rite? haha..
so we move to goals for 2010.. what are my aims?

ofkos la 1st skali nk kurus.. actually bukan kurus keding la.. juz nak kurangkan ape yang terlebih.. huhu.. and nak maintainkn berat antara 40-43kg je.. agak2 bleh x?? insyaAllah

2nd, aku kena cube menjadi pekerja yang berdedikasi.. banyak aktiviti telah dirancang.. dah masuk dalam jadual perancangan aktiviti 2010 da pon.. dah dihantar ke pengetua dah pon.. maybe hari ni akan dibincangkan dalam mesyuarat pengurusan kot.. huhu..

3rd, carik kerja lain.. haha... da ade kerja, nak carik kerja lain plak.. EEHHH!!! ITU WAJIB!! sebabnye aku ni kerja secara kontrak je.. bukan permenant.. status jawatan aku sekarang dikatakan sedang dibincang untuk diconvert jadi tetap.. but.... the chances still kabur..
[setelah bace balik 3rd aim ni, korang rase ianya aim ke?? ntah.. aku pon xtau]

4th, aku perlu habeskan study aku dengan jayanya.. on february 2010, aku akan jadik 4th semester student.. why february? sebab january adalah semester.. lagik 1,2 hari je lagik nak final exam.. so azam ni utk 4th sem & 5th sem la yek.. insyaAllah kalo diizinkan olehNya, aku akan cube habeskan MBA ni dlm 5 semester je.. thats mean by august/september 2010, i'll finish my study.. doakan kejayaan saya ye..

last but not least (actually banyak sebenarnye nak tulis, tapi otak dah kering.. huhu) of course a want to be a better person.. a better person for myself, for my parents and family, for my lover, for my friends, and for all... i know im not good enough.. but i'll try..



i wish i can read my bf's aims too.. of course he has, rite?
dear, if u read diz entry, can u write ur aims too in diz blog?
u know my password rite?

No comments: