Wednesday, October 22, 2008

I'VE BEEN TAGGED




aku kne tag ngan joyah zana.. huhu.. ni 1st time wat tag.. b4 ni ade gak cik zan ni tag aku, tp di kala itu, aku agak malas nk wat benda alah ni.. ni pon tetibe ade keinginan.. hehehe..

1) Aku suke b'jalan2.. pegi la mane2 pon.. aku x kesah.. aku mmg suke b'jalan.. jalan2 cari pasal ke, cari makan ke, cari pakwe ke.. sumenye boleh.. agak2 sape yg ade duet lebih yg nk bwk aku jejalan, amatlah dialu2kan..
2) Sekarang ni aku suke sgt dgn kasut.. even x mampu beli, tp setiap kali pegi mane2 shopping mall, aku akan masok kedai kasut and keep try & test kasut yg aku rase cantek dan aku berkenan.. da x mampu nk belikan, so try je laa.. at least dpt puaskn ati sendri..
3) Aku ni bukn jnis b'duet.. so layak utk wat window shopping je laa.. dan inilah kesukaan aku setiap kali masok mane2 shopping mall.. ape leh wat?? insyaAllah kalo da b'gaji nnt, aku akan cube penuhi semua keinginan aku tp arap2 jgn laa dikategorikan sbg boros.. nnt kna marah dgn "ORANG TU".. huhuhu
4) Hobi baru aku skrg adalah edit pics.. ade mase sket & xde ape nk wat, aku akan asah kekreatifan aku dgn edit pic.. hahaha.. xde keje kn???
5) Aku suke kaler purple.. dah b'jangkit dgn ira kot aku nih.. nape ntah.. b4 ni ak xde laa plak ade favourite color.. tp sejak 2 menjak ni, aku prefer kaler purple..
6) I prefer making call than sms..
7) Surfing tenet!! yah.. even xde broadband, aku akan cube jgk surf tenet di tmpt2 yg ade service tenet.. cek email, cek frenster.. bace blog org.. blog sndr mls nk update.. hahaha
8) Aku suke memendam perasaan sndr.. papehal yg b'laku, biasanye aku pendam.. kalo x pon aku akan cite ke nani @ encik zahari.. 2 org ni je yg byk tau psl aku.. thanks guys.. i love u..
9) Makan?? suke ke??? leh laa jgk.. sbb tu aku gemuk.. huhuhu.. help me plzzz...
10) Lastly i love ZAHARI AFFANDI.. hehehe.. ni leh dikategorikan sbg "kesukaan diri anda" ke??? leh laa erk.. xde idea da.. huhuhu

Senaraikan 5 jenis lelaki/wanita idaman anda :
1) b'ilmu
2) b'cita2 tinggi / b'wawasan
3) b'iman
4) caring & loving
5) m'hormati wanita....

Dis tag will be 4ward to those who interested doing dis tag..

No comments: