Tuesday, October 28, 2008

BUAT YANG TERSAYANG


Hurmmm...
Msg di atas adalah denda kpd aku kerana tlh mengecewakan & melukakan hati ORANG YANG TERSAYANG tu..
Serves me right yah!!!!
Hahahahaha...
Tu laa.. Sape su wat perangai kan...
ORANG YANG TERSAYANG tu dah buat segala2 nye dah..
Tapi masih x reti nk b'syukur...
Wish thanks pon x...
Memang laa ko ni AIN!!!!

Huhuhu... buat ORANG YANG SAYA SAYANG..
Di sini saya ingin meminta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...
Saya tidak bermaksud nak lukakan hati ORANG YANG SAYA SAYANG mahupun mengecewakan ORANG YANG SAYA SAYANG..
Kenapa entah.. Puncanya hanya disebabkan perkara sekecil hama tapi berlarutan sampai menjadi gunung merapi..
Saya rasa bersalah sangat dengan ORANG YANG SAYA SAYANG..
Saya tidak pernah diberitahu bahawa saya telah mengecewakan ORANG YANG SAYA SAYANG..
I'M SO SORRY DEAR...

p/s: ~ actually sblm menaip ni byk je idea nk tulis..tp bile da start tulis, idea tu da terbang.. so seatakat ini je lah..
~ arap2 ORANG YANG SAYA SAYANG akan bace blog nih..



1 comment:

Anonymous said...

Emmmm......i'm very2 disappointed about that incident. but it's ok know. U'r in observation. Be careful..