Monday, March 16, 2009

BILER KITER SAYANG ORANG TU



Biler kiter syg org tu

Kita tnggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter dia mrh2

Ati kate "ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu"
Biler kiter syg org tu

Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn
Tp biler kite bosan, ada dia lyn kiter?

Ati kate, "x pe dia busy kott"
Biler kiter syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dnia
Ati kate x pe, "dia tension tuu"
Biler kiter syg org tu

Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phone kat org lenn
Biler jd cm2, x pe.
Ati kata, "x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak"

Biler kiter syg org tu
Kita bercerita dgn dia,citer ngan tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite ingt

Ati kata, "x pe syg katakn…"
Biler kiter syg org tu

Kita n dia lpr
Tp kiter bg sume roti kita kat dia

Ati kata, "ala jagalh ati dia, sian dia…."
Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,

Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn.Adil ker?

Ati kata, "ala bukan selalu pun.."
Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit, dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata, "ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam"
Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri

Tp dia hpokrit thp ngaban

Ati kata x per, "dia mmg cm2 kene lah trima.."
Biler kiter syg org tu

Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer, jgn nk mngrt

Ati kata, "cmnelah dia biler kiter x de, msti dia hepi"
Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita

Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, "tau x btapa kita syg kan dia?"
Biler kiter syg org tu
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, "x pe, janji dia bhgia"

Dan………………

Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya

Dia dtg ziarah pusara kiterr
Dia kata dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter tnggu dia

Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter

Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter klprn sbb dia
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter

Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukn skt kiterr
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri
Dia mintak maaf sebab x prnh tngk pnderitaan kiter
Biler kiter syg org tu
Kiter bt semuanya kan?

Tp dia x prnh fhm kn?


Dan………………

Biler kiter tngglkn dia
Dia dtg pd kiter and kata Sorry….

Sorry selepas lukakan ati kiter?

Biler kiter syg org tu
Kiter kata x pe lah
Aku dh tngglkn dunia, Moga dia bhgia tnpa kiter..
Dan ati kiter kata "X pe lah apapun yg dia bt, Kiter ttp syg org tu….."

p/s : ayat2 ni aku copy dr slh sorg blogger dlm list joyah zana.. ak amat t'tarik dgn ayat2 ni.. so ak mntk izin pnjm erk pd member zana tu.. tenkiu..

2 comments:

cIk JanNah said...

owh copy n paste erk?
jiwang!
hahaaa

syowa said...

eemmmm...jangan menyesal dikemudian hari....