Thursday, August 2, 2012

Assalamualaikum w.b.t...

Pertama sekali sila tolong gelakkan diri aku yang terkial-kial cari button/link untuk create new post..
Hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

Itulah padahnye kalau dah lame tak menulis blog kan? Kan? Selama ni login untuk jengah blog2 orang lain je. bace cerita orang lain.. cari2 maklumat tentang kehamilan dan sewaktu dengannnye.

FYI (wah macam anta email kat opis plak) sekarang aku dah hamil dan kandungan dah hampir mencecah 37 minggu sudah. due date insyaAllah sekitar 23 Ogos (lepas raya). harapnye sempat la merasa rendang, ketupat, lontong & kuih2 raye. aritu encik hasben siap kena marah dah dengan aku. mane taknye, almost everyday dia cakap baby ni nanti kuar awal. until one morning aku cakap "pls stop! b takut! biarlah dia keluar bile tibe waktunye."

maafkan b, sayang.... i didn't mean it. b tak maksud nak marah abang. b cume rase kurang bersedia lagi time tu. maafkan b ye..

seriusly, lately memang payah aku nak lelapkan mate.. sebelum terlelap tu macam2 aku fikir.. orang sebelah sedap je tido.. sangat menjeleskan... hurmmmm... aku memang dah start berdebar2 since kandungan masuk 7 bulan. kan orang kate bile kandungan dah 7 bulan pon dah boleh bersedia, sebab ade je kes pre-mature baby.. and aku n encik hasben memang dah prepare dah. bile dah masuk 7 bulan, beg baby dah letak dah dalam kereta.. haha..

alah.. bile aku dah start menulis, tapi ade orang kacau, hilang dah la idea aku kan? haha.. sila salahkan encik hasben.. InsyaAllah nextweek aku akan start cuti.. malas dah nak pergi kerja.. dengan kaki pon dah macam kaki gajah dah.. huhu.. so aku nak berehat je.. dan insyaAllah kalau ade kerajinan, aku nak start menulis balik.

daaaa~~

No comments: