Monday, March 28, 2011

: Contest sweet couple yang paling cool n comel :


actually saje nk join contest.. lame dah rasenye tak update blog.. takde idea nak update blog.. so join la contest ni.. at least berwarna jugak blog ni.. untung2 kot menang plak nanti kn.. mane tau.. rezeki....
details/syarat-syarat untuk join contest ni korang boleh tau bile korang klik gambar bawah ni k.


http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/02/sape-nak-join-contest-first-time-dekcik.html

ok!
now saya ingin menunjukkan gambar yang saya pertaruhkan untuk contest ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaa!!!!!



gambar di atas adalah gambar saya bersama bekas ex-boifren saya (bekas lagi, ex- lagi.. hehehe)
sebab ape dia bekas ex-boifren saya?
sebab dia dah jadi tunang saya laa. dan insyaAllah bakal suami saya.
gambar diambil sekitar penghujung 2006.
gambar ni first time kami ambil bersama.
waktu gambar ni diambil, kami masih belum menjalin hubungan istimewa a.k.a couple.
tapi sekarang Alhamdulillah sekarang kami sedang menanti hari bahagia kami.
cube tengok gambar di atas......
masing-masing tersipu-sipu kan untuk ambil gambar??
hahaha..
k lah setakat tu je details untuk gambar ni.

next, saya nak tag contest ni kepada:
- cik jannah
- cik syila
- cik nirah
- encik hakimi
dan
- kamu, kamu, kamu semua yang membaca entry ni.


2 comments:

Dekcik said...

sweet..
thanks join..
gud luck..

sazalover said...

Jammed pakcik..dia g letak gambar ni lak...