Monday, September 20, 2010

: Himpunan Cerita Basi :

takde la berhimpun sangat pon.
ade 2 siri je. huhu

1.) cerita raya.

raye seperti tahun2 sebelumnye dia negeri sembilan. di rumah arwah opah & arwah atuk di serting hilir. 1st day raye ade la bejalan dalam 3-4 buah rumah. balik rumah, terus nak tido je.

2nd day hari raye, breakfast kat rumah mak mertua mak lang. then pegi open house rumah YB kat batu kikir. pastu berjalan raya ke rumah2 sedara sampai ke seremban.
tahun2 sebelum ni, raya kedua mesti akan menapak ke Kg. Solok untuk makan ikan bakar. tapi tahun ni tak berpeluang.


raye ketiga dah balik ke senawang. beraya di rumah sendiri. rumah family aku ni dah nak jadi lawa dah. meja makan dah ada, set perabot di ruang tamu dah ade, tapi set lame. set yang zaman2 muda mama & ayah aku dulu. set yang lawa, tak bawak lagi. sebab family aku tak pindah lagi ke senawang. bile la ayah aku akan dapat transfer ni?
hari raye yang ke seterusnya sehingga ke hari rabu, kami 1 family masih beraya ke rumah orang dan orang datang beraya ke rumah kami. sangat penat. tak cukup rehat.
hari khamis adalah hari yang mendebarkan.
huhu...
tak mahu cerita..
silalah layan gambar2 di bawah ini aje ye.


my family


me + others


cube teka siapa di belakang saya?



2) sunset @ sensored?

it's juz a camera trick.
tapi sangat suke suasana di saat ini.










1 comment:

saza lover said...

Hahahaaa....gambar tu kamera trick je. Jangan salah faham..banyak kali gak amik gambar baru jadi. =)