Tuesday, December 16, 2008

Mase Depan yang Kabur

FUTURE?! FUTURE?!
Apekah masa depanku??
Ape yg akan t'jadi padaku??
Siapakah aku di masa hadapan??
STUDY @ KERJA??
Dua2 aku mahu..
Sambung masters utk kepentingan pendidikan aku.. dan satu lagi utk memenuhi permintaan ayah aku.. Ayah aku nak sangat aku sambung blaja.. So aku akan cube penuhi permintaan beliau..
Kerja plak??? Wat mase ni aku masih menjadi penanam anggur yg berjaya..
Ade banyak gak call yg aku terima utk interview..
tp lpas abes interview, xde plak dpt call blik... manyak sedey wooo...
Crying 2

urmmm.. n now, aku masih lg m'cari keje n sdg b'usaha utk m'dptkn tmpt further stdy...
ak sdg m'isi form utk smbg master in MBA kt UUM campus KL.. bleh ke aku bwk course yg b'lainan dr yg aku blaja sblm ni??? doakan aku ye kwn2..
esok aku akn register utk join course programming kat cosmopoint kl under MDEC.. for 5 weeks only... leh laa aku isi mase2 senggang ku sementara dpt keje... dr aku dok melangok je kn???

hurmmmm... IDK what shud i say anymore... i want to stop here!!...
till meet in next session... daaa~~!!

No comments: