Tuesday, August 5, 2008

:: $akit + Jiwe + Kacaoo ::

ntah nape ntah pikiran serabut gile babeng.. kusut masai.. x cukup tdo.. x cukup mkn... x cukup mkn ke??? huk3... leh dikategorikan jugak laa.. hanya utk smlm... tdo dlm kelaparan + kerinduan + kesakitan + bla bla bla... nape ntah mlm td jd sumthing yg menyakitkn.. xtau nape ak x dpt terima perbuatan dia.. kalo nk piki logik, xkan xde hnye utk stgh minit utk dia bgtau yg dia blik kg... payah sgt ke???? pstu senyap... yg aku x sukenye ble aku marah, then dia pon marah same.. ape??? aku da xleh marah ke?? ak ni manusia xde perasaan marah ke?? hurmmmm whatever it is, i still love him..
i hope he will read this post.. i want he knows how much i love him and how much i care for him.. besides i know this post is nonsense!!!

4 comments:

syowa said...

Besar sangat ke salah abg?
I'm sory, i still can't do it like u. Dah terbiase nak g mane2 ikut suke je. Kalo salah tegur je tapi bukan nak merajuk. I'm sori....

I love u too...

baby said...

b x kate pon salah abg besar.. tp at least inform me.. ni ble da smpi pon xde gtau.. pdhal b4 b cal tu b ade je msg abg..
hurmmm.. smpi kat cni lak nk bincang

Anonymous said...

poyo la korg ni bercinta..

abang said...

B!! ader orang dengki kebahgaian rumah tangga kite...
=) muhaahahaaa..jengan jeles....